Натисніть "Enter", щоб перейти до вмісту

Якщо змінилась назва вулиці: що робити мешканцям і підприємцям?

У межах дерусифікації, у Збаразькій громаді, перейменовано понад 30 вулиць, що названі на честь російських діячів чи мають назви, що асоціюються з російською імперією, росією чи радянською пропагандою. Також, деякі вулиці названі на честь сучасних Героїв.

Чи треба змінювати документи після перейменування вулиці?

      Закон цього не вимагає. Перереєстрацію здійснити, коли виникає потреба у цьому, наприклад, під час зміни паспорта чи прізвища.

      Якщо відбувається перейменування вулиць або населених пунктів, ці зміни реєструють, а попередні дані зберігають, і людина може внести ці дані до своїх документів у будь-який час на власний розсуд.

      Дійсними після зміни назви вулиці також залишаються документи, що підтверджують право власності на нерухомість. Однак за бажанням, власник має право звернутися до органу державної реєстрації прав на нерухоме майно, якщо потрібно оновити інформацію.

      При укладенні договору купівлі-продажу, дарування чи отриманні спадщини новий власник автоматично отримає документи вже з новою назвою вулиці чи населеного пункту.

      Чи потрібно змінювати місце реєстрації?

      Такої необхідності немає, оскільки зміна назви вулиці не є зміною реєстрації місця проживання. Внести оновлену інформацію можна під час обміну паспорта чи зміни прізвища, тобто коли виникає безпосередня потреба.

      Проте, за бажанням, можна звернутись у будь-який ЦНАП та написати заяву про отримання витягу з реєстру територіальної громади, де буде зазначено нову назву вулиці. 

      Чи обов’язково вносити зміни до документів на нерухомість?

      Документи, що засвідчують право власності на нерухомість, є чинними у разі зміни назви вулиці, на якій вони розташовані, тому немає необхідності вносити зміни до свідоцтва про право власності, свідоцтва про право на спадщину, договору купівлі-продажу, дарування тощо. Зміни будуть внесені після відчуження майна – продажу, дарування або передачі у спадок: тобто у документах, які будуть оформлюватися на нового власника, вже буде вказана нова назва вулиці.

      Чи потрібно змінювати відомості про місцезнаходження юридичної особи?

      Так. Для внесення змін фізичній особі-підприємцю необхідно звернутися у будь-який ЦНАП та написати заяву. З собою необхідно мати також документ, що посвідчує особу. Послуга безкоштовна. Юридичні особи можуть також змінити відомості безкоштовно (лише за заявою) за умови, що зміна назви вулиці не передбачає внесення змін до установчих документів (статут та ін.). У іншому випадку – зміни будуть вносити за повною процедурою (підготовка протоколу зборів/рішення засновника, статуту у новій редакції) та буде оплачуватись адміністративний збір (на сьогодні це 740 грн.). Установчі документи повинні бути нотаріально посвідчені.

      ВАЖЛИВО! Не передбачено граничних строків для зміни відомостей, тому суб’єкт господарювання сам може вирішувати, коли необхідно зареєструвати зміни.

      Перейти до вмісту