Найменування замовника: Управління освіти, молоді та спорту Збаразької міської ради, ЄДРПОУ 43930548
Найменування предмета закупівлі: ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості ( рис, крупа гречана, крупа ячмінна, крупа вівсяна, крупа перлова, пшоно, рупа “Артек”, крупа кукурудзяна, борошно).
Процедура закупівлі : відкриті торги
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання товару. При цьому, якість продукції повинна відповідати діючим на момент проведення закупівель ДСТУ, ГОСТ, ТУ.У, ТУ та/або іншим нормативним документам. Продукція не повинна містити небезпечні для організму речовини, до складу яких входять штучні, синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі, підсилювачі смаку, консерванти, ГМО, тощо. При кожному постачанні товару обов’язково надаються супровідні документи, що підтверджують його походження, безпечність та якість в кожний заклад освіти.
Строк придатності продуктів харчування на момент поставки має становити не менше 80% від загального.
Доставка товару повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів. Водії (експедитори) та всі працівники, які безпосередньо контактують з товаром обов’язково повинні мати особисту медичну книжку з відмітками про проходження медогляду та санітарного одягу (халат, рукавиці).
Доставка (перевезення) та розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок Учасника.
Зміст маркування: назва місцезнаходження виробника, пакувальника, назва місця походження, товарний знак виробника, позначення маси нетто, чи об’єму, склад продукту, поживна (харчова) та енергетична цінність (калорійність) харчового продукту, строк (термін) придатності, умови зберігання, дата виготовлення (виробництва) і дата пакування (або фасування), на споживчу тару обов’язково наносять кінцеву дату споживання (термін придатності) «вжити до» або дату виробництва та строк придатності продукту, нанесення позначень нормативних документів тощо, відповідно до вимог ДСТУ щодо конкретного предмету закупівлі. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності.
Постачання продукції здійснюється відповідно до постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» інших законів та нормативних актів.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо;
2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників;
3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо.
Очікувана вартість предмета закупівлі складає: 301 903,00 грн з ПДВ.
Обсяг закупівлі на 2022 рік : рис – 1381 кг;
крупа гречана – 2930 кг;
крупа «Артек» – 903 кг;
крупа ячмінна – 702 кг;
крупа вівсяна – 395 кг;
крупа перлова – 1070 кг;
пшоно – 1123 кг;
крупа кукурудзяна – 281 кг,
борошно – 1407 кг.
Обсяги та періодичність постачання – у відповідності з умовами, визначеними в Додатках Тендерної Документації.
Будь першим хто прокоментує