Нещодавно в Головному управлінні ДПС у Тернопільській області в. о. начальника Головного управління ДПС у Тернопільській області Руслан Цвігун під час сеансу «гаряча лінія» поспілкувався із додзвонювачами щодо податкових правил ведення господарської діяльності.
Під час телефонного спілкування керівник відомства говорив про норми діючого податкового законодавства, зокрема про електронні сервіси, які полегшують комунікації особи, яка подала скаргу на рішення контролюючого органу, відповідно до пункту 56.3, підпункту 56.24.1 пункту 56.24, пункту 56.25 статті 56 Податкового кодексу України має право взаємодіяти з контролюючим органом у режимі відеоконференції з метою надання усних пояснень.
Руслан Цвігун нагадав, що платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». А це значно пришвидшує процес спілкування щодо оперативної інформації.
Було декілька додзвонювачів, що цікавилися порядком заповнення реквізитів платіжної інструкції під час сплати бюджетних/небюджетних платежів та порядком повернення платежів з бюджету. Запитували й про отримання Витягу щодо стану розрахунків платників з бюджетами та сплати єдиного внеску і про механізм сплати платежів з використанням єдиного рахунку.
Уточнювали учасники «гарячої лінії» про нарахування та сплату майнових податків фізичними особами.
Руслан Цвігун звернув увагу, що суб’єкти господарювання зобов’язані видати фіскальний чек покупцю. А споживачі повинні знати, що отриманий чек – це їх захист як споживача і підтвердження сплати податків. Якщо відмовили у видачі фіскального чека – порушили ваші права, а тому повідомте про це податкову.
Очільник податкового відомства нагадав про можливість у будь-який час доби, 24/7 та в будь-якому місці повідомляти податкову службу через чат-бот «StopViolationBot» у месенджері Telegram про відомі факти порушень законодавства, в тому числі незастосування РРО/ПРРО та невидачу відповідних розрахункових документів.
Варто пам’ятати, що для якісної та оперативної комунікації з бізнес-спільнотою і громадськістю в ГУ ДПС у Тернопільській області працює Комунікаційна податкова платформа. Для звернень створена електронна скринька за адресою tr.ikc@tax.gov.ua.
Під час телефонної розмови платники податків, які зателефонували на «гарячу лінію», отримали вичерпні відповіді та роз’яснення згідно з нормами чинного законодавства.
Сектор інформаційної взаємодії
Головного управління ДПС у Тернопільській області