Найменування замовника:Управління освіти, молоді та спорту Збаразької міської ради, майдан І. Франка, м. Збараж, Тернопільська обл., 47302, ЄДРПОУ 43930548.
Найменування предмета закупівлі: код ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні (Сметана, кефір, йогурт).
Процедура закупівлі : відкриті торги
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, а саме:
– Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами);
– іншим нормативно-правовими актам, що регулюють суспільні відносини у цій сфері та відповідним вимогам державних стандартів.
При кожному постачанні товару обов’зково надаються супровідні документи, що підтверджують його походження, безпечність та якість в кожний заклад освіти.
2. Строк придатності продуктів харчування на момент поставки має становити не менше 80% від загального.
3. Товар поставляється окремими партіями протягом загального строку поставки – 2022 року, за заявками Замовника двічі на тиждень.
4. Доставка товару повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів. Водії (експедитори) та всі працівники, які безпосередньо контактують з товаром обов’язково повинні мати особисту медичну книжку з відмітками про проходження медогляду та санітарного одягу (халат, рукавиці).
5. Доставка (перевезення) та розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок Учасника.
6. Замовник має право зробити вибіркове лабораторне дослідження товару, який був поставлений за договором, на якість та відповідність санітарно-гігієнічним нормам.
7. Витрати Замовника на лабораторне дослідження в повному обсязі відшкодовує Учасник.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо;
2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників;
3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо.
Очікувана вартість предмета закупівлі складає: 377 475,00 грн з ПДВ.
Обсяг закупівлі на 2022 рік : сметана 1973 кг, кефір 4915 кг, йогурт 1422 кг.
Обсяги та періодичність постачання – у відповідності з умовами, визначеними в Додатках Тендерної Документації.
Будь першим хто прокоментує