Натисніть "Enter", щоб перейти до вмісту

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИКПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ UA-2022-01-26-006122-с

Найменування замовника: Управління освіти, молоді та спорту Збаразької міської ради, майдан І. Франка, м. Збараж, Тернопільська обл., 47302, ЄДРПОУ 43930548.

            Найменування предмета закупівлі: код ДК 021:2015 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби.

Процедура закупівлі :    спрощена закупівля.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, а саме:

– Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами);

– іншим нормативно-правовими актам, що регулюють суспільні відносини у цій сфері та відповідним вимогам державних стандартів.

1. При кожному постачанні товару обов’язково надаються супровідні документи, що підтверджують його походження, безпечність та якість в кожний заклад освіти.

2. Строк придатності продуктів харчування на момент поставки має становити не менше 80% від загального.

3. Товар  поставляється окремими партіями протягом загального строку поставки – 2022 року,  за заявками Замовника.

4. Доставка  товару повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів. Водії (експедитори) та всі працівники, які безпосередньо контактують з товаром обо’язково повинні мати особисту медичну книжку з відмітками про проходження медогляду та санітарного одягу (халат, рукавиці).

5. Доставка (перевезення) та розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок Учасника.

6. Замовник має право зробити вибіркове лабораторне дослідження товару, який був поставлений за договором, на якість та відповідність санітарно-гігієнічним нормам.

7. Витрати Замовника на лабораторне дослідження в повному обсязі відшкодовує Учасник.

Какао – 405 кг; Какао порошок повинен бути від світло-коричневого до темно-коричневого кольору, тускло сірий відтінок не допускається. Смак і запах характерний какао-порошку без стороннього смаку та запаху, з маркуванням на кожній упаковці. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто (упаковка не більше 100 гр), склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці. Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України обов`язкова.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:

1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо;

 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників;

3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).

Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вище вказаного порядку, а саме проведений моніторингу цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо.

            Очікувана вартість предмета закупівлі складає: 89 100,00 грн з ПДВ згідно кошторисних призначень. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічний товар.

Будь першим хто прокоментує

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Перейти до вмісту